Svar på kommentar!

Anna-gravid i vecka 34 om Vecka 28!:
Hej! Vilken vecka föddes Melina i? Jag går in i vecka 34 strax och har mycket förvärkar redan så jag tror även att min lilla tjej kommer vilja titta ut lite tidigare. Hur mådde du i slutet när du väntade Melina? Hade du på känn att hon skulle komma tidigt? Ha det så bra:)
SVAR: Jag mådde ganska bra innan hon kom, visst det va tungt och varmt men det hör väl till?
Hade inte den blekaste att hon skulle komma så tidigt som hon gjorde och jag led aldrig av förvärkar, det va ngt jag upplevde endast ett fåtal tillfällen under hela graviditeten med henne. Snarare trodde jag då och tror fortfarande att Melina föddes i vecka 38 och inte i 36 så som det va sagt då. Tror alltså de daterat mig lite fel då i och med dåliga ultraljud.
Anledningen varför jag tror det är för att hon vägde helt normalt + normal längd, naturlig födsel som började med att slemproppen gick och sedan även vattnet.
Det är bara min känsla, tror också att lillebror kommer ploppa ut ett par veckor före utsatt datum som är den 26e augusti men det återstår att se.
Lycka till med din stundande förlossning:)

Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Förvärkar behöver dock inte betyda så mycket, jag hade ganska rejäla förvärkar från vecka 30-32 med Meja, och hon blev ju fullgången ändå :)

2012-05-29 @ 08:48:40
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Anna-gravid i vecka 34

Tack för svaret!:)

2012-05-29 @ 14:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0