Stackars lille pöjk!

Idag är det väääääldigt synd om Nelson!
Det började redan i tisdags med lite snor och sedan igår fick han även feber vilket höll i sig idag, visste inte om han är förkyld eller om det är tänder.....
Idag ville han inte dricka flaskan heller fast han var hungrig, det gjorde ont och han grät så då tänkte jag att det är tänderna men nu när vi tittade här ikväll så var det mer att han hade slagit sig i läppen på insidan så ja jag vet inte fortfarande vad jag ska tro! 
Får se imorn om det fortsätter eller om det lägger sig, hur som helst så har han det inte alls bra min lilla fis, han är ju en glad kille annars men nu är han slö och ledsen:( 

Annars händer det inte så värst mycket här faktiskt! 
Melina är inne i en väldigt trotsig period och man måste liksom vara på henne om det mesta hela tiden, det känns som jag tjatar hål i öronen på mig själv.
Hon har fått en fast sovtid nu som vi ska hålla fast hårt i eftersom hon ju faktiskt står i kö till dagis nu så är det lika bra att hon vänjer sig! 
 
Graviditeten rullar på, relativt obemärkt om jag får säga det.
Till och från är foglossningen riktigt jävlig och nu kan jag inte vända mig lika enkelt som innan men annars är det ganska lugnt. Han sparkar runt därinne vissa tider på dagen/kvällen men det är inte några enormt kraftiga sparkar ännu heller. 
Har inga speciella matsug MEN jag som är en äkta coca cola person vill faktiskt helst inte ha den där colan nu utan jag har bara sug efter KALL fanta och kallt vatten....ibland även mjölk.....fantan känns lite rolig då jag aldrig varit så förtjust i just det! 
För övrigt drömde jag inatt att jag var på kontroll på sjukhuset och de kollade mig med ultraljud, jag uttalade mig om HAN och då skrattade de och sade att det var minsann ingen han utan det var klart och tydligt en liten tjej......det kändes så verkligt! 
Får kolla med de när jag går på TUL, så vi är helt säkra:)
 
Nelson på väg till castingen i måndags! <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Stackars liten.
Han är så fin!
Vad var det för casting han skulle på?
<3

Svar: Vi var på casting för Libero blöjor:)
Madeli

2013-05-10 @ 11:35:02
URL: http://purehappiness.devote.se
Postat av: Tina

Hoppas lillpöjken mår bättre snart:)Fin bild på honom!

2013-05-12 @ 09:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0