Måndag.....

Ovanligt med nattinlägg från mig? haha nej! 
Har otroligt svårt att somna därför blir det ofta såhär....men men:)
Idag ska vi till bvc med Nelson och därifrån ska vi åka och hälsa på Maria och lille baby Julian som vi ännu ej träffat!
Lär inte skriva så mycker här under dagen med andra ord men uppdaterar nog när jag kommer hem om jag inte stuper i säng då!
 
Ska bli spännande och se vad som sägs om Nelson på bvc denna gång, var ganska länge sedan vi var där och jag är så nyfiken på vad han väger o sådär:) 
Han har iaf fått 2 st nya tänder så nu har han 4 st totalt och fler är på väg misstänker jag! 
 
Godnatt på er!
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Sojka ♥

Vad kul att du gillade läsningen! :)

2013-05-27 @ 14:00:24
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0