Barnmorskan igår!

Jag trodde jag hade barnmorska klockan 13.00 men det var istället 15.30!
När jag insåg det sprack min planering lite och när jag äntligen drog hemifrån vid 14 tiden så drog foglossningen igång direkt när jag gick ner för backen:/
Ganska surt!
Väl framme så var barnmorskan iaf inte lika nöjd med mitt glukosbelastningstest som spec mvc var utan det var för högt fastande värde så hon ville packa iväg mig på en extra grej där jag ska lära mig att ta egna kontroller för att se om det var slump eller om jag ev. behöver medicin.
Blev ju inte direkt glad då men men.....
Sockervärdet va iaf fint igår, även hjärtljuden och allt annat hon kollade.
 
Åkte därifrån vid 17 tiden någon gång och var hemma strax efter 18, helt slut så jag somnade och sov till 21.30 typ.
Var på uselt humör och det känns som jag är det ofta just nu, mitt tålamod är verkligen noll och intet samt tröttheten som härjar gör väl sitt också + det att man har ont nästan hela tiden.

Det är tur jag har min kära Ali som orkar med mitt humör, städning och matlagning när inte jag själv orkar den biten.
Utan honom hade det varit 7 resor värre! 

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vilken tur att det var åt det hållet iaf så du inte hade missat tiden. Trist annars med massor av besvär från graviditeten. Inte lättare av att det blivit sommarvärme heller. Hoppas du får må bättre snart och att humöret vänder. Kram.

Har två tävlingar i bloggen jag tänkte tipsa om. Ett där du kan vinna ett paket plusplus http://lottizdays.blogg.se/2013/may/tavling-ta-chansen-att-vinna-ett-paket-plusplus-pa-1200-bitar-2.html och en där du kan tävla om ett jättefint namnsmycke. http://lottizdays.blogg.se/2013/may/tavling-vinn-ett-valfritt-namnsmycke-fran-handgjort-cecilia-flykt.html
Var gärna med om det är något som passar.

Svar: Tack snälla:)Nej, värmen är inte allt för trevlig när man är höggravid men jag har bosatt mig framför fläkten här hemma:)
Madeli

2013-05-23 @ 21:31:46
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0