Arg som ett bi!!!

Allt började bra idag med att jag vaknade runt 06 efter att ha somnat kl 22 igår - woho en HEL natts sömn under normala tider.
Sedan gick det utför när en granne kom och knackade på dörren kl 09, han ville prata med Ali för han behövde hjälp att flytta - ok säger jag då men svarar även att han sover och somnade kl 06 ungefär varför jag skulle säga åt honom när han vaknade.
Ok säger gubben och går igen - så kunde man ju tro att det gick in hos honom men NEJ, efter en minut knackar det på dörren igen......denna gång var det hans kärring.
- Kan du säga till Ali att han ska komma, han har lovat att hjälpa oss att flytta och vi ska flytta NU (i en ganska otrevlig ton).
Jag: Jag sade redan till din man att han ligger och sover så vad vill du att jag ska göra?
- Säg åt honom nu så han vet.
Okeeeeeeeeeeeej jag försöker få liv i Ali vilket inte går så jag går och meddelar henne om detta varpå hon blir skitsur och stänger igen MIN dör och går. 
 
JAJAAAAAAAAAAAA, hemskt trevligt.
Nu skulle jag ha tvättstuga kl 12, går dit och ser att maskiner nyss gått igång och det är samma granne som knackat på hos mig på morgonen som tvättar PÅ MIN TID.
 
Jag: Ursäkta men varför har du preciiiiiiiiiiis startat 2 maskiner när du vet att din tid slutar kl 12? 
- Jo, jag måste tvätta allting här för vi flyttar idag så jag tänkte fråga om det går bra.
Jag: Ok, men det är INTE din tid nu och man brukar fråga INNAN man startar.
- Ok förlåt, det är mina sista maskiner dock.
 
Ja vad ska man göra? Går ju inte direkt att stoppa maskinen när den redan är igång, iaf inte utan att det blir ett litet projekt med vattnet osv.
MEN VA FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad arg jag blir......speciellt att hon inte kunde fråga innan och att hon verkade tro OM hon hade fler maskiner att hon skulle ha någon sorts rätt att tvätta färdigt bara för att hon ska flytta!?
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline - Längtan efter fler barn!

Förstår att du blir arg..

2013-03-02 @ 20:54:48
URL: http://caroliinea.vimedbarn.se
Postat av: Mikael

Hej, hoppas jag inte stör!

Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

2013-03-03 @ 13:41:50
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0