Im so over it.....

Känslan när man bara får nog av att försöka hålla liv i relationer till folk som TYDLIGT inte ens bryr sig!
Till och med människor inom familjen.
Personer som endast värderar SIN egen familj medan den andra halvans familj är i stort sett obetydlig om än ok vid vissa tillfällen och personer som bara flyter med och accepterar allt.
Varför ska JAG BRY MIG om en annan inte ens kan bemöda sig att skriva ett simpelt grattis när denne tydligt varit online! 
Från och med NU ska jag BARA ge energi till relationer som ger energi till mig också.
Enough said!!! 
 
Ha det! 

Kommentarer
Postat av: Sofia - ett bättre du

Så klokt. Helt onödigt att ödsla energi på sådant som inte ger en något tillbaka.

Svar: Ja, håller med dig:)
Madeli

2013-02-20 @ 12:20:27
URL: http://ettbattredu.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0