Födelsedagsfirande...

Igår hade jag alltså mitt födelsedagsfirande, tyckte ju en lördag passade bättre än en måndag så det vart ju några dagar senare:) 
Det vart ett väldigt trevligt och lugnt firande, en del jag bjudit kunde inte komma men det gör inget för jag hade som sagt trevligt ändå:)
Vanissa hade bakat tårtor och morotskaka, så hon kom tidigt tillsammans med sin nya kärlek! 
Och så kom pappa och Cicki, mina grannar och Sabrina med sina underbara barn <3
Ali hade lagat sitt ris så det bjöds även på god mat:) 
 
Underbart goda och fina tårtor gjorda av miss Vanissa<3
 
Mumsiga morotskakan:)
 
Hjärtformen och tekoppen är från grannarna:)
Blomman och doftljusen + lyktorna är från Sabrina som också hade bakat underbara muffins <3
Kortet är från Ali <3
Blommor + vas från pappa och Cicki:)
 
Bestick (som jag hade önskat mig) och glas också från pappa och Cicki, sedan fick jag två st fina kökshanddukar också som jag inte hann fota innan mina batterier dog! 
 
Supertack till alla som kom och firade mig lite och gjorde min dag! <3 Ni är guld!
Hade aldrig väntat mig så mkt fina presenter och godsaker!
Jag somnade typ direkt när alla hade gått hem, det är tydligen HÅRT att vara 30 HAHA:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0