My loves....



My one and only <3
My best friend in the world - the one who supports me and the kids in every way we need!
Together we have created a beautiful and precious family and I am so thankfull for what we share.
I cant wait to be your wife and for us to continue to grow and build our life - I truely love you with all of my heart!!!



Melina Melito Melios - min egen tokfia!
Du är en liten men stor tjej med en larger than life personlighet.....tuff tjej med vilja av stål som utmanar oss till galenskap varje dag men en samtidigt är du världens bästa tjej - omtänksam, känslig, rolig, påhittig, hjälpsam och allmänt mysig.
Du älskar dina bröder på ett fint sätt, så fort de är ledsna så är du där o tröstar och det värmer mig att se!
Min förstfödda - genom dig föddes jag, vi, som föräldrar och du kommer för alltid vara vår "bebis".



Nelson min alldeles egna Nello - busarnas kung med oändlig aptit både för mat och för buserierna:)
Jag blir så glad bara av att se dig för du har alltid glimten i ögat och ett killer leende att fyra av.
Du är underbart lätt att ha att göra med, så länge du får mat när du är hungrig, sova när du är trött och torr blöja då o då så är du nöjdare än nöjd:)
Du är pappas pojke för det mesta och du är inget direkt fan av att gosa (till min besvikelse) så det blir mkt stulna kramar o pussar hehe - kan ju inte låta bli :)




Lennox - min rumpnisse och miniskrutt: du är bara fyra veckor gammal men med ens du kom stal du våra hjärtan (ok Nelson var en skeptiker till en början) och du gjorde vår familj komplett.
Det är helt otroligt så mycket kärlek kan rymmas i ett hjärta, i en mammas hjärta.
Du är nog den snällaste/lugnaste bebisen, du sover mest ännu såklart men när du är vaken ligger du mest och tittar nyfiket.
Den enda gången du gråter är om du har magknip.
Det känns knappt ngn skillnad från 2 till 3 barn (än så länge hehe knock on wood).
Ser så mycket fram emot att lära känna dig mer ju mer du växer:)

Älskar er alla nu och för alltid och jag är evigt tacksam att ha er i mitt liv!!!

//
Er sambo/mamma

Kommentarer
Postat av: Tina

Fina bilder på din familj!

2013-08-29 @ 10:41:46
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Fint skrivet! <3

2013-08-29 @ 22:07:58
URL: http://sussey.blogg.se
Postat av: Isabell

Vad fint skrivet! Vad skönt att det går bra där hemma.. hoppas det fortsätter så ;-)

2013-09-02 @ 09:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0