Gratis shopping!

Igår var jag iväg till tandläkaren (hade Melina med mig) för att öppna upp 2 tänder som ska rotfyllas!
Ni kanske inte vet det men jag avskyr att gå till tandläkaren - varför det görs så sällan vilket egentligen bara är dumt då det blir värre då istället för om man går tex en gång om året men men.....
Jag var iaf duktig och klarade av det helt själv utan att få panik!
Efteråt var vi in på Tumba centrum och gratis shoppade lite, det var ju ett nöje efter stunden hos tandläkarn:)

Denna till Lennox, som var en grattis till nya babyn från Lindex:)

Dessa 3 plagg blev det till Nelson för bonusen från HM :)

Gratis är gött folkens - håller ni inte med?
Det är ju inte varje dag man får 4 plagg helt gratis! 
Nu ska jag sova lite då vi ska på inskolningssamtal för Melina imorgon kl 10:)
 

Kommentarer
Postat av: Tina A

Nej det är inte roligt att gå till tandläkaren:( Åhh jättesöta plagg till eran son och gratis dessutom det var inte illa:)

2013-08-21 @ 09:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0