En liten update!

Just for you!!!
Idag var vi på bvc för första gången med Lennox (med vi menas jag och Melina)! 
Jag var lite orolig innan dagens besök att han inte får i sig tillräckligt med mjölk för han ammar så snabbt men tydligen så får han det han behöver för han hade gått upp jättefint i vikt! 
Nu kan jag alltså känna mig trygg med att amningen rullar på o han själv styr när och hur mkt han behöver, han har ju tydligen koll på det:)
Han vägde nu 4015 gram och var 52,3 cm lång - alltså hade han gått upp 500 gram sedan vi lämnade bb men har dock inte vuxit så värst mkt på längden! 
 
När vi var klara där så gick jag för att träffa min barnmorska (skulle ha varit där innan bvc men missade bussen) och hoppades hon hade tid för oss, turligt nog hade hon det:) 
Ville verkliiiiiigen träffa henne för hon har verkligen varit guld, genom alla mina graviditeter och jag är så glad att jag fick denna sista graviditet med henne också - allt har en mening för hade det hänt senare hade jag inte fått ha henne då hon slutar nu!
Kan inte tänka mig en bättre barnmorska och jag tycker det är synd att inte fler kommer få ha henne nu!

Är superduper tacksam att fått ha henne som barnmorska och att jag fått 3 otroligt fina och friska barn! <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Skönt att lillkillen går upp som han ska:)Tråkigt när dom bästa slutar:( Men du har haft tur som har fått ha henne under dina graviditeter:)

2013-08-16 @ 10:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0