Sjukstuga som heter duga!

Det är vad vi har haft här hemma ett tag nu!
Började med magsjuka för alla utom Ali som slapp undan det, det övergick sedan till förkylning med en för jävlig hosta som var/är värst för de små.
Melina är numera helt frisk (det var hon som startade det hela så det är inte märkligt) men Nelson är riktigt dålig, hans hosta är nog den värsta jag hört och han orkar inte mkt alls fast han äter bra och kissar bra så vårdguiden sade att vi skulle avvakta om inte det blev så att han fick jobbigt att andas pga hostan. 
Ali är förkyld som bara den medan jag nog är på bättringsvägen, det är han kanske också efter att jag släpade iväg mig själv till Tumba C idag för o köpa alvedon till Nelson för jag passade även på att köpa ingefära och citron så Ali kunde göra sin dunderkur!
Vi får se helt enkelt men jag hoppas att vi alla mår bättre imorn och kan ta tag i att städa här hemma en gång för alla.
 
Vill också tacka för alla gratulationer  som kommit in till nyheten av att vi väntar smått igen! :) 
Ser att en del av er redan hade misstänkt det! 
För oss var det inte något planerat, snarare tvärtom då han blev till trots skydd men det var tydligen menat att bli så, detta är dock sisten ut sedan går babyverkstaden i konkurs:) 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas att ni lir friska snart:)

2013-04-09 @ 09:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0