Seeeeeeeeg!

Alltså min kära son somnade 02.40 inatt, han är mitt i en utvecklingsfas!
Kan inte påstå att han är speciellt rolig för han sover störigt under dagen, gnäller mest hela tiden då inget riktigt passar sig och ja han är allmänt off och inte alls sig själv.
Nätterna har hittills varit oförändrade dvs han sover cirka 00-10 ibland någon timme mer men nu har han varit vaken fram till 02/02.40 de senaste två nätterna. 
Imorse sov han ändå till 12 så det var ju okej ändå men idag vaknade han 06.30 igen, kändes lagom skoj men upp kom han och fick i sig en flaska samt en torr blöja och så tänkte jag mysa med han men det ville han inte alls, så han  fick va på golvet en stund men efter 5 minuter gnällde han samtidigt som han gäspa o gnugga ögonen.....ja men kära barrrrrrrrrrrrn klart du är trött efter bara 4 timmars sömn!?!?!?!
Han åkte i sin säng igen nu för 15 minuter sedan, han protesterade till ibland men nu verkar han ha somnat så det tänker jag med göra.....vetefan om det blir tvättstuga vid 12, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0