Lång och tråkig dag!

Det var en lång och ganska tråkig dag på det här hållet faktiskt!
Jag har haft en del väldigt jobbiga besvär men idag var jag på akuten (med hjälp av min BÄSTA pappa), det innebar en MASSA tråkig väntan men till slut fick jag hjälp och ska nu bara hämta ut medicin i veckan.
 
Melina var en riktigt trött pladdermajja när vi var på väg hem igen runt 20 tiden, hon var nämligen med för att hon så gärna ville träffa moffaa eller moffa pappa som hon så fint kallade honom på vägen hem.
Väl hemma åt hon lite mat och hade ett antal mindre utbrott innan hon var i säng runt 21.30, hon somnade ganska omgående kan jag säga:)
 
Denna vecka ska jag försöka ta mig till vårdcentralen och göra ett glykosbelastningsprov samt få en ny tid till min underbara BM för kontroll. 
Misstänker att det även snart är dags för TUL men vi får se.
 
Lillskrutten idag i Melinas gamla pyjamas/sommardress faktiskt:) 
Han har börjat testa sin röst så det är rätt mycket gapande från hans sida just nu, antingen glatt gapande eller klagande gapande men roligt låter det oavsett! 
 
Och så pladdermajjan nummer 1 förståss:)
 
Hon var lite extra nöjd med sitt hår idag pga den färgglada snodden:)
 
Godnatt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Madame hoffa-En+roligare+mammablogg

Hej!
Vinnaren av presentkort hos Mammashop.se ligger nu ute på bloggen, kika gärna in och se vem det blev :)

Och missa inte heller min nya tävling som kommer upp under veckan, där man kan vinna Valfria solglasögon :)

Ha en fin dag!

2013-05-02 @ 09:28:09
URL: http://madamehoffa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0