It has arrived!


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Även om jag själv mår illa av att se så mkt godis (ja, jag mådde illa när jag själv hämtade min storck-vinst på icamaxi också) - så vet jag hur avis resterande familj skulle bli på din vinst :)

Stort grattis - nu har ni godis för ett bra tag framöver :)

Svar: Hehe ja alltså det va ju kul o vinna tävlingar på FB men jag hade ju hellre vunnit barnkläder, datorer eller telefoner o diverse andra tävlingar som finns men jag har ju en glad godisråtta här hemma nu som har lördagsgodis ett bra tag framöver:) För min egen del var jag väl nöjd med dumle lakritsen samt bilarna annars är det inte riktigt i min smak heller:)
Madeli

2013-04-02 @ 22:02:31
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Massor av mys nu alltså! ;)

2013-04-04 @ 17:08:33
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0