Förutom att vi väntar tillskott!

Så är hela familjen sjuka för tillfället!
Det började med Melina, som hade feber o kräktes för ett par dagar sedan, vi tyckte hon vart bättre fast hon ville fortfarande inte äta som vanligt och såklart kom skiten tillbaka. Nu igår vart även Nelson och jag dåliga samt att Ali börjat känna av det också. Magsjuka all around. Inte kul! 
Barnen är riktigt hängiga och vill mest bara sova men vi ser iaf till att de får i sig mycket dricka och lite yogurt, banan och sådant snällt. 
Nelson vaknade nu och ville ha flaska, troligtvis för att han inte ville ha innan han somnade, han lär somna om igen efter och då ska jag med sova. 
Sedan ska jag försöka tvinga mig själv o ha tvättstuga + hjälpa o städa. Det känns som vi behöver tvätta allt, vädra ut ordentligt och koka alla flaskor o nappar så vi kanske kan bli friska men det är väl begränsat hur mkt vi orkar också så vi får hoppas på det bästa. Sängkläderna är iaf bytta eftersom Melina spydde ner våran säng igår på kvällen. 
Ha en bra dag och en underbar helg! ;) 



Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas att familjen kryar på sig snart:)

2013-04-05 @ 10:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0