Vad händer här då?

Skrev nyss EN RIKTIG UPPDATERING till er men BLOGG.SE är fucked up - skulle radera en jävla bokstav och VIPS så var hela texten borta...........grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............

Torsdag var vi på rättegången mot P, vilket jävla skämt ärligt talat, människan skämdes inte ens att sitta och ljuga sig blå i ansiktet bland annat om sms som både HON och JAG vet att hon skrivit till mig men nu hette det att det var någon annan men att hon inte visste vem LOL....domen kommer under veckan som kommer iaf, spelar egentligen inte mig ngn roll vad den blir för som sagt både hon och jag vet sanningen och den är att hon vägrade ge oss våran post.
Vi har haft besök av mamma fredag-lördag. Hon ville hinna umgås lite med oss samtidigt som hon behövde en paus från begravningsplaneringen och lägenhetsrensningen. Hon hade med sig lite grejer som hon tyckte vi skulle ha i minne från morfar.
Lördag så var pappa och Cicki här med Rosanna (min kusin från staterna) som bebisgosa lite med Nelson och sådär! 
Idag har jag tvättat, diskat, lagat mat, duschat mig själv och Melina i den takt man hinner när man har en liten bebbe som kräver sitt också men det har gått hyffsat bra då han sov ett 6 h pass typ. Återstår för mig att vika undan tvätten också men det blev sent så jag gör det imorn! 
Nu vankas ny vecka, inget direkt inplanerat förutom faderskapsgrejen på onsdag MEN nu föll det sig så att det är begravning den dagen så jag måste boka om igen.
Begravningen blir det sista gången som vi får träffa mamma för de åker hem torsdag, så jag hoppas bara på att vi har råd att åka ner och fira jul! 
Ja, sedan får vi se vad veckan annars bjuder på.....jag ska försöka få ihop en förlossningsberättelse till bloggen iaf så håll utkik om ni är intresserade + en vinnare ska presenteras också:) 

Kommentarer
Postat av: Mamalivingit

Tack söta för din omtanke! Klart man inte vill att sina små ska vara dåliga men nu får vi den hjälp vi behöver och får försöka se det positivt.

Kramar

2012-09-11 @ 10:01:15
URL: http://mamalivingit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0