Matvrak!

Undrar om inte Nelson är inne i en tillväxtperiod just nu!
Jag tycker inte han gör annat än att äta + han har lite svårt att komma till ro - så här har dagen sett ut för honom!

11.40 - 100 ml 
14.15 - 130 ml 
15.00 - 70 ml
16.00 - 90 ml
17.00 - 60 ml

Han äter ju varje gång tills han inte vill äta mer men sedan dröjer det inte länge innan han måste ha igen och det är först efter sista målet vid 17, som han däckade strax innan 18 tiden.
Det var samma sak igår, han åt o åt o åt sedan sov han 6 timmar i sträck sedan vaknade han vid 03.00 käkade nästan 160 ml innan han somnade vid 05 - 11.30 cirka.
Annars har han ätit cirka 100-120 ml varje 3-4 h men igår och idag har han maratonätit o sen sovit.
Just nu ligger han och åmar sig lite - troligtvis gaser - samtidigt som han sover, får se hur länge han tänker sova men hoppas han sover en stund iaf.
Mina bröst hänger inte alls med så han får ungefär hälften bröstmjölk o hälften ersättning! 
Imorn blir mitt lilla matvrak 6 veckor gammal:)
 


Kommentarer
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

6 veckor redan? Vad tiden går fort. Jag och N måste verkligen snart komma och hälsa på :)

2012-09-09 @ 01:43:41
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0