Hellooo bloggen!

Igår kom det upp en tävling med Namnnappen, bara för att fira med er att Nelson är här nu och dessutom frisk:)
Så var nu med och tävla lite för det var länge sedan jag hade upp en tävling, har liksom haft fullt upp med annat och bloggen har varit ganska långt ner på priolistan vilket den delvis är fortfarande med tanke på att det gäller att njuta denna tid och som ni vet är det mycket med en bebis som tar upp tiden! 
 
Idag var med barnen hela dagen - vi stannade LÄNGE i sängen för det var ju sådant väder:) 
Ali fick sova eftersom han var upp inatt och städade och tog hand om Nelson så att jag fick sova, här turas vi om lite sådär eftersom Nelson är mest krävande på natten mellan 4/5-7 snåret.
Gaser o sånt där som dock är väldigt hjälpt av Windy - bästa någonsin:)
 
Framöver har vi väldigt mycket på schemat - iaf närmsta veckan!!
I helgen så ska vi försöka komma iväg till Södertälje och hälsa på min morfar, som tyvär är väldigt sjuk, så pass att han ligger på paliativa:( Det beror dock på om han orkar med besök.
Tisdag är det BVC för Nelson - ska bli spännande att se hur mkt han väger nu och hur lång han är med tanke på hur bra han äter:) Onsdag är det VC för min del och sen familjerätten för att skriva på faderskapet. Torsdag är det rättegång - vi har lite att stå i med andra ord! 

Nu bjuder jag på lite bilder innan jag ska försöka sova lite:) 
 

Däckad efter maten!
 

Djup sömn:)
 

Lilleman igår - min lilla chubby!
 

Chillin
 

Åkte iväg själv för att storhandla lite, råkade slinka in på HM:)
 

Ska Nelson ha så ska ju också Melina ha - älskar tröjan:)
 

Dagens goa barn:)
 

Jobbigt med blixten - så tro inte att han sover här:)
 

Inte heller Melina gillade blixten! 

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad skönt att din lilla kille mår bättre . Och vad skönt att kunna turas om och ha en sovardag .
Ha en mysig lördag också .
Kram

2012-09-01 @ 06:48:29
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0