Meliiiina!

Idag har det varit väääääldigt gnälligt under dagen - så pass att jag tappat tålamodet ett par gånger fastän jag vet att hon har ont.
DOCK så har hon varit himla glad och busig nu under kvällen, vilket va underbart att se och höra.
Vi har lagt lite bedövningssalva på såren i munnen innan hon skulle sova och det verkade funka, hon verkade väldigt upptagen av att köra runt med tungan i munnen och såg väldigt lustig ut....haha ni vet ju hur det känns när det är bedövat?! :)
Nu sover hon sött och jag har diskat!
Ska joina mitt sovande gäng här strax är helt slut efter denna dagen!


Sorry för dålig kvalitet - det här var iaf Melina som provade sin nya byxdräkt inför sommaren + bus med pappa! :)


Vad gillar ni hennes nya hår? :) 
Nu kommer det fram hur stora ögon hon har!! hehe



Kommentarer
Postat av: Matilda ♥ Blivande trebarnsmamma

Tack fina. haha ja, jag har nog sagt att hon är 4 det senaste halvåret redan så i mina tankar var hon inte 3 särskilt länge. Det går fort :)

2012-05-19 @ 19:11:14
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

vilken sötis

2012-05-19 @ 22:35:43
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0