Köpstopp...

Har egentligen bestämt köpstopp för bebis just nu!
Han har så det räcker för första tiden redan + så kommer han nog få en del när han väl anländer från Sine (som förlorade ett vad med Ali) och mamma som aldrig kan låta bli och säkerligen en del andra.
Fast så såg jag en väldigt söt romper lr vad det nu kallas på Tradera idag så jag kunde inte låta bli:) Fast 32 kr inkl frakt är ju inte så farligt ändå! :)



För min egen del beställde jag faktiskt hem ett par byxor, ett linne och nya trosor, kändes som det var dags för lite nytt även för mig själv nämligen - det händer så sällan:)
Till Melina finns det så det räcker också fast hon skulle behöva lite sommarleggins och kanske någon enklare sommarklänning.

Hejsvejs - det var allt för mig!  (åter till tvätten nu)!

Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Samma här för Mejan, hon skulle behöva lite vardagssommarkläder, legging och så. Såg att de hade 3 för 2 på massa sånt på Maxi så ska dit och leta upp lite i dagarna tänkte jag :)

2012-05-29 @ 08:50:36
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0