Ingen bra dag idag!

Idag är det ingen bra dag för mig!
Ali är ute på ärrenden så det är jag och Melina hemma precis som igår.
Igår gick det bra för vi höll oss i sängen men idag är Melina mycket piggare och friskare, vilket i sig är jättebra, medan jag själv är sjukare förutom trycket som mer eller mindre är borta men istället ersatts av att hosta lungorna ur mig.
Anstränger mig verkligen för att få ut allt snor och slem så hoppas verkligen det vänder nu!
Hur som helst jag ligger halvt döendes i sängen och Melina springer omkring och stökar ner överallt, kastar grejer hit o dit, leker med vatten och allmänt lyssnar inte på mig.
Har försökt få henne o va med mig genom Bolibompa samt läsning i sängen men ICKE!
Hon är dessutom inte frisk nog att va ute och leka med de andra barnen!
Nåja nu äntligen sover hon iaf en stund så jag ska också passa på o vila lite......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0