Bloggen är lite lagd på is...

Sedan min visit på sjukhuset så har jag varit fortsatt sjuk.
Har ätit kåvepenin, hann känna mig som människa en dag innan jag blev täppt i näsan igen och fick världens tryck på höger sida.....samt lock för örat + det gör lite ont i örat.
Jag vet fan inte vad jag ska göra snart, det är inte kul att vara konstant sjuk man får ju inte lust att göra ett jävla  skit och därför blir ju bloggen lidande!
Fortsätter det såhär så får jag ju ta mig till VC och se vad problemet är men jag har verkligen INGEN lust med det alls.
Det är ganska jobbigt att ta sig iväg när man känner sig tung + sjuk och vi bor inte direkt så att det är enkelt att ta sig någonstans utan det blir ett himla projekt. :(
Nej, jag vill bara bli frisk så jag kan återfå lusten lite.

Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas att du slipper alla besvär snart!

2012-05-15 @ 20:33:14
Postat av: Alfva

Men nu räcker det väl?! Krya på dig jtejen. Och låt någon kolla på dig!!

2012-05-15 @ 21:13:20
URL: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0