Vad ska man ens sätta för rubrik?

Sedan igår så har jag ju lite o stå i - passar upp på Ali som har ont i ryggen och tar hand om en Melina som är lite extra "mycket" just pga att Ali inte är sig själv.
Idag har jag REDAN ordnat middagen för Ali var hungrig och inte riktigt ville äta "frukost"......
Så det tog ngn timme i köket med disk o mat.

Sedan har vi försökt få Melina att använda pottan igen nu när det finns möjlighet för det - det gick inte alls idag chockerande nog:/
2 olyckor på raken.....mest tror jag det är lite uppror över det med Ali just för han orkar/kan inte leka med henne som han brukar och hon kan inte klättra omkring på honom som hon brukar så hon är inte alls nöjd.

HAHAHA ja mitt i allt detta så är jag precis lika trött som vanligt men det finns liksom inte mycket tid för vila OM inte Melina ska vila. Nåja det gäller ju bara i några dagar så det får gå an!!!!

Hur har ni det?

Kommentarer
Postat av: Martina

Kämpa på vännen! Det är så livet är, upp och ner. Som tur är så har du det bara jobbigt några tar till :) Så håll ut! Du har iaf din underbara familj.

Själv är jag också dödstrött efter en arbetsdag.. Och magen blir större och större..



Kram <3

2012-03-14 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0