Söndagen fortsätter

Som lördagen slutade!
Är inte förvånad men kan inte annat än att tycka det är dagisnivå nu!
Jävligt tröttsamt.

Igår tog jag väl hand om mig själv innan jag lade mig för att sova, tog en lång varm dusch med body scrub o lip scrub, hårinpackning o hela köret.
Smorde in mig själv och plockade mina buskar till ögonbryn som vuxit vilt i månader nu.
Var liksom tvungen att ge mig själv lite kärlek så jag kunde somna efter den dagen jag hade, i hopp om att denna dag skulle bli bättre, det verkar dock inte så!



Idag har jag bara varit med min fina Melina, så mycket mer spännande än så lär det inte bli heller.
Ska tillaga en köttgryta (i stuk med chili con carne) snart (när köttet tinat).
Sedan blir det väl lite "tv" o sen sova!
Får hoppas veckan blir bättre helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0