Rouletteguiden!

Som jag tidigare skrivit om i bloggen så älskar jag spel - tycker det är roligt och spännande!
Ett perfekt sätt att döda lite tid eller få lite spänning med andra ord.

Personligen har jag hållit mig till Jack Vegas maskiner, Black Jack samt poker då det är det jag känner att jag kan men jag har såklart sett andra spela andra spel (det finns ju så många) men jag har faktiskt aldrig sett någon spela Roulette i verkliga livet utan endast på tv.

Roulette är nog det spel jag tycker det verkar vara svårat att vinna på i det stora hela, förutom om du väljer att satsa på någon av färgerna: Röd, svart eller grön.
Satsar du på en siffra så är ju risken ganska liten att kulan hamnar just på din siffra.
Det är alltså inte ett spel jag tänker ge mig på i första hand - kanske om man lärde sig lite mer om det men absolut inte i nuläget.

Jag tycker och tror att just roulette är ett spel som faktiskt ger mycket spänning åt den som spelar, det verkar alltid så dramatiskt på tv när man ser folk spela och vänta på att se vart den lilla kulan faktiskt hamnar till slut - men det beror väl lite på hur pass mycket spänning man vill ha när man satsar sina pengar:)

Har ni spelat roulette?
Berätta gärna lite mer om vad ni tycker och om ni har vunnit?!
Intressant att veta lite vad andra tycker också:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0