Produktiv dag!

Precis som det låter - jag har haft en otroligt produktiv dag!
Var ju vaken tidigt för o skicka Ali gott iväg till sjukhuset <3
Tog sedan en lång dusch i min ensamhet och somnade sedan gott om brevid min fina dotter!
När vi sedan vaknade åt vi lunch sen har vi städat o gjort fint i hela lyan så det är fint när Ali kommer hem - då blir han glad det vet vi:)
Innan dagen är slut så ska jag även tillaga en av Alis favoriträtter också.....
Det kanske inte låter mycket för er men för en som är hemskt trötter och ganska gravid så är det ganska mycket:) LOL!!!!
Nej, nu ska jag bädda sängen här och kanske hinna ut en sväng med Mellis innan det blir för kallt o för sent!


Mindre än 30 dagar till RUL :) LÄNGTAR!!!!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Hej! <3 Kan inte tacka tillräckligt för dina fina ord som du lämnade inne hos mig.. Vi är så glada att det gick så bra som det gick! Och att alla läkare tog allt på största allvar IFALL det skulle vara allvarligare. Tänk om dom hade skickat hem en, sen hade andnödet hänt hemma. Gud, man kan inte ens tänka sig in i tanken..



Nu är nova på bättringsvägen med pencellin hemma! Tack ännu en gång.

Kramar!

2012-03-12 @ 20:37:58
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0