Hårtips!

Jag har länge letat efter något som är bra för Melinas hår!
Något som skulle göra det lite mer lättkammat och hanterbart.....nu har jag faktiskt hittat ngt som funkar, visst hennes hår blir fortfarande väldigt trassligt efter en hel dag men inte lika mycket nu och bäst av allt är att det är SUPERENKELT att kamma hennes hår nu.



Jag lägger bara 2-3 klick av denna i hennes nytvättade hår och fördelar det bra!
Sedan är det bara dra igenom borsten o håret håller sig fint ganska länge - superskönt:)
Funkar även i mitt egna hår! 
Kostar cirka 79 kr och är väl värd pengarna då den dessutom doftar gott - så tveka inte att testa!!!

Kommentarer
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

En sån fick jag i min goodiebag igår, hade inte sett dem förut, men har väl iofs inte letat efter dylik produkt.

2012-03-11 @ 18:32:12
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Kan man använda det på barn!?

Fick den på en goodiebag så kanske ska ta och testa ;)

2012-03-13 @ 01:06:11
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0