Emotionellt slut!

Den här dagen har sugit musten ur mig emotionellt!
Vissa dagar så blir ALLTING bara helt fel och sedan när man är hormonell på det också ja då är det inte lätt alltså.....
Känner mig helt låg ärligt talat.
Här har jag gett mitt allt, mycket mer än jag egentligen orkat, så pass att jag bara somnat av utmattning de flesta dagar och så är det här vad man får?
Visst - varför inte!!!

Sedan fattar jag mig inte på att jag nyser och snorar precis hela tiden, är det en seg förkylning eller är det pollen så här tidigt? Eller är det pga graviditeten? 
Det får iaf gärna försvinna SNARAST! Är grymt trött på det nu.

Vanissa var förbi här en stund idag och med sig hade hon en stor goodiebag med blandade grejer i både för stora och små TACK:) Sedan låg vi o snacka om allt o inget typ.
Det var nog min enda trevliga stund på hela den här dagen.....

Aja det får räcka med negativitet för denna gång!
Nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag krypa ner brevid min prinsessa och sova!


Finns inga ord för hur mycket jag älskar dig min lilla sol!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Jag vill tacka så mycket för kommentaren som du lämnade inne hos mig om vår älskade lilla Novalie <3

Kan inte tacka dig nog för alla fina och stöttande ord! Alla fina ord om mig som mamma.. Har gråtit mig igenom kommentaren nu, och fy tusan va jag är lycklig över att jag har dig som läsare!



Kram från hela familjen.

2012-03-18 @ 13:41:16
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: Nina

usch vad jobbigt. hoppas du inte har problem med ali?

2012-03-18 @ 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0