TUL 2.

Idag har vi varit iväg på TUL nr 2 i ordningen!
Eller vi och vi kanske jag inte ska säga för Melina var med min pappa som var snäll och ställde upp IGEN eftersom man inte får ha barn med sig in på ultraljudet. 
Hon älskar ju sin morfar så det är perfekt.
 
Hur som haver, denna gången låg han lite närmre den övre delen av kurvan som innebär stor bebis, han låg liksom mitt emellan medel och stor, så det blir ett till TUL om några veckor.
Fick iaf veta att han ligger med huvudet neråt, vilket jag misstänkte redan eftersom det känns lite annorlunda nu men man vet ju aldrig helt säkert. Han är inte fixerad så han kan ju vända sig igen men hoppas han stannar där han är nu! :)
 
När vi kom hem så somnade Melina ganska direkt, så jag tänkte att jag kan ju inte vara sämre så jag somnade jag med:) Himla skönt måste jag säga:)
 
Fick även mail från apoteket om att jag vunnit ett av 3 st babykit i deras FBtävling som de hade för några dagar sedan, så ett paket är på väg till mig med grejer till lille N. :) 
Alltid lika kul när man vinner något! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0