Spec Mödravården!

Allting ser jättefint ut med lillebror och därför kommer jag inte behöva åka till de igen DOCK så måste jag göra ännu en glukosbelastning då blodsockret låg lite högt igen denna gången.....
Risk för graviditetsdiabetes med andra ord, det får vi ju se när jag gör testet som jag ju egentligen helst hade sluppit göra igen men men ALLT för att lillen ska ha det så bra som möjligt.
Samt för min egen skull också ju, så jag kan få medicin om det nu behövs!!!
Vart grymt trött och grinig när vi väl kom hem idag så jag har sovit hela kvällen, vilket jag hade kunnat fortsätta göra också men lilla fröken Melina kunde inte sova mer för stunden så nu är vi uppe en stund och hoppas på att hon ska bli trött igen.
 
Melina på vägen hem från Huddinge idag - hon var glad som ni ser:)
 
Fick lite goda nyheter ändå.....
Jag har varit med i badbollsjakten inne på http://www.barnsemester.se och sökt om att få bli testfamilj på Skansen och fick idag mail om att vi är en av vinnarna och kommer alltså få hem fribiljetter för att kunna gå på Skansen - perfekt när mamma och de kommer upp för de ville ju gå på Skansen med Melina:) Något jag tror hon kommer uppskatta väldans mycket!
Har haft flyt nu på senaste i de få tävlingar jag anmält mig på faktiskt, kanske borde tävla lite mer igen om orken faller in;) 
Fick även hem ett paket med Tucs minis från Buzzador så det har jag redan delat ut lite till grannarna och de var perfekta som snacks till Melina fast hon gillade inte de med ostsmak.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0