Idag för 3 år sedan....

Födde jag världens mest underbara och fina lilla tjej - en tjej som ändrade hela mitt liv och fångade hela min själ och mitt hjärta!

Jag slutar aldrig förundras över hennes personlighet som utvecklas mer och mer för var dag, hur genomsnäll och kärleksfull hon är, hur busig hon är, hur klok hon är, våghalsig och envisare än åsnan.....hon har så många egenskaper redan och fler blir de.
Tiden har verkligen bara runnit iväg.....det känns som igår hon var en liten bebis men idag blir hon hela 3 år gammal min lillstora tjej! 
 
Stort grattis på din dag Melina, mamma och pappa älskar dig oändligt mycket, inte bara vi utan ALLA som träffat dig:) <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Alfva

Stort, stort grattis till finaste Melina! Hipp,hipp, HURRA!

2012-06-20 @ 10:25:16
URL: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0