Gravid-drömmar!

Inatt drömde jag något som var så otroligt verkligt.
I drömmen låg jag och sov (precis som jag gjorde) drömmer sedan att jag öppnar upp mina ögon vilket jag då tydligen gör på riktigt också och så ser jag hela sängen FULL av kackelackor som bara kryper överallt även på Ali. Jag ger ifrån mig VÄRLDENS skrik och han vaknar o ruskar i mig innan jag inser att det faktiskt INTE fanns några äckliga kryp i sängen.
Fatta så hemskt det var tills man insåg att det var endast en dröm! 
Usch.......

Kommentarer
Postat av: Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!

Marley gillade jag! Jättefint!



Vi har haft Henry Philip & Stella sen första början. Kul att du gillade just dem tre haha, de andra har vi diskuterat fram med tiden.

2012-06-06 @ 19:35:03
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Usch vilken obehaglig dröm :/

2012-06-06 @ 19:53:17
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0