Gårdagens kalas!

Tjeeeeeeeeeeeeeeeenare bloggen;)
Igår var vi som sagt var iväg på kalas, lilla Tiffy fyllde ju ett år......så vi for iväg i ovädret och var framme runt 13 tiden.
Det bjöds på tårta och massa godis + dricka, barnen lekte och hade roligt.
Var en massa folk som man fick hälsat på o snackat lite med:) Mycket trevligt framåt 17/18 tiden var jag dock helt sluuuut och även Melina:) 
Så vi for hem medan Ali festade vidare på "vuxen" festen där det bjöds på vuxendricka och mat + musik och dans, han är egentligen aldrig ute så det gjorde mig inget att va hemma själv med Melina, vi däckade nästan direkt när vi väl kom hem:)
Melina bytte direkt om till pyjamas och fick sin flaska, jag åt lite mat och sedan somnade vi gott!
Jag vaknade runt midnatt och var vaken fram till 04 kanske.


Birthday girl:)


Dags för tårta:)


Kalasfina familjen <3


Party tjejen!


Melina däckade först när vi väl va hemma:)

Vaknade idag runt 12!
Sedan dess har jag diskat världens diskberg, vikt tvätt och lagt undan den, plockat upp överallt, bäddat sängarna och umgåtts med Melina såklart.
Nu väntar vi hem våran Ali som förhoppningsvis hade en fantastiskt rolig kväll/natt:) 
Sparade dammsugningen till honom, hehe, en ska ju inte ha det alltför lyxigt! HAHAHAHA!

Cyaaaaaaaaa:)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken söt kalasprinsessa! Låter som en kul helg!

2012-06-03 @ 15:17:44
URL: http://nastanperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0