Akuten och hem igen!

Det bestod våran natt av!
Vi hade alla gått och lagt oss för att sova när Melina vaknade och grät vilket hon sällan gör när hon väl somnat så jag gick för att titta till henne och finner då att hon ligger och kliar sig som en galning så jag tittar och får se att hon är röd överallt med små knottror och röda svullnader - verkligen ÖVERALLT hon till och med kliade sig i hårbotten.
Hon var svullen på båda öron, runt halsen och lite pluffsig runt ögonen också. 

Jag ringde vårdguiden och de sade att vi måste åka in med henne, så vi började ringa runt lite för att få skjuts då det ju inte går några bussar mitt i natten här och efter mycket om o men så kom vi dit.
Det hade lagt sig ganska mycket redan när vi kom fram och hon kliade sig inte alls längre då heller. Samt att hon var sig själv i övrigt, om än övertrött så hon var som en duracellkanin haha.
Vi fick hjälp nästan direkt och de tyckte det var nässelutslag, en reaktion på antingen en allergi eller något virus/infektion men de var inte säkra på vilket.
Medicin fick hon hur som helst, vi fick även med oss hem lite, efter det var vi kvar en timme för att se att medicinen hade värkan.

Vi var hemma igen vid klockan 07.00 cirka - helt slut om jag ens behöver säga det? 
Melina sover, Ali chillar och jag har ätit lite frukost men nu ska vi också sova.
Min mage är helt hård, säkerligen av stressen.

Godnatt:)


 Melina tidigare idag!

 På akuten!

 När vi väntade på skjuts hem, bara en kort stund innan hon somnade i mina armar <3

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Usch! Alltid jobbigt när de små är sjuka! Skönt att det löste sig

2012-06-15 @ 11:45:15
URL: http://Http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Alfva

Men usch, stackars Melina! Hoppas det inte kommer tilblaka!

2012-06-15 @ 13:58:24
URL: http://alfva.se
Postat av: Shopaholic ♥ Blivande Mamma Till Tre!

Stackars liten, hoppas hon inte råkar på det igen :/

2012-06-15 @ 22:03:40
URL: http://majbebis08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0