Hejdå lördag

Hej söndag!
Ja lördagen försvann snabbt! Fick världens sovmorgon vilket behövdes:)
Sedan har jag inte gjort så mycket under dagen ärligt talat, lekt med Melina och sedan tog vi en dusch tillsammans när Ali sov middag? ;) 
Sedan när Ali vaknade hade Melina också sovit en stund så då åkte de till Ica en sväng.
Själv har jag diskat och lagat mat.....
Dagen slutade mindre bra, så jävla typiskt men jag kan inte skriva om det riktigt så skitsamma med det! 
Ville bara bjussa på en bild av dagens Melina som verkligen kan reta gallfeber på mig samtidigt som hon är THE SUNSHINE OF MY LIFE:)
 
Här spelar hon trummor och sjunger - det var Idol på tv11 så hon kände sig inspirerad! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid

Sumt när en bra dag får ett mindre bra slut! Hoppas det löser sig! Visst är det konstigt hur mån man älskar så mycket kan få än så fruktansvärt arg! :)

2012-07-15 @ 08:49:32
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0