Danmarksbesök!

Min tid går helt och hållet till våra besökare - precis som det ska vara! 
Jag tänker njuta av det hela så mkt som bara möjligt! 
Har bara umgått med mamma, Torben, Tommy, Sine, morfar och min morbror och nu så har Johan med familj också anlänt så blir till att umgås med de också:) 
Nu är det sista veckan mamma är här så det är fullt upp......men bjuder på lite bilder nu när jag ändå gjorde veckouppdatering kring graviditeten! 
 
Melina har badat ännu mera pool!
 
Hängt ännu mer med morbror Tommy! 
 
Hängt hemma hos MIN morbror Håkan och busat MASSOR med honom:)
 
Fått sig en ny cykel av momo i present - som hon ännu ej kan cykla på men med lite träning ska det väl gå:)
 
Ätit godis
 
Som hon inte ville dela med sig av:)

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Fina bilder! Ni verkar ha det toppen!

2012-07-23 @ 10:47:29
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0