Vinter eller inte....

Medan jag läser i allas bloggar om hur de längtar efter snö och riktig vinter så måste jag faktiskt säga att jag tycker det är otroooooooooooooligt skönt att ha sluppit snön.
För med snön kommer det mindre trevliga grejer också så som kaos i kommunaltrafiken, snöslask som sedan blir till is och så mer snö på det så man inte ser isen. HAHA nej tack, jag är så nöjd med att vi kommit lindrigt undan hittills.
Skulle va skönt att ha det så här fram tills våren kom tycker jag:) Och våren får gärna komma snart också!
Förstår inte alla som klagar hehehe;)

Nåja, jag är ännu lite sjuk.....mest en jobbig hosta som är kvar nu!
Har precis kommit hem från Willys där jag inhandlat lite blöjor o lite annat småplock.
Nu ska jag laga mat. Thaimat.

Hareeeeeee;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0