Pang sa det bara....

Och så var man sjuk!
Igår var det värst alltså fy fan vad skit jag mådde då, ont i halsen, ont i hela kroppen, feber och illamående.....ja till o med kräktes, hemskt! Lyckades inte sova på hela natten till igår heller så jag var svinigt trött på köpet också!
Igår somnade jag dock ganska tidigt efter att ha druckit lite mjölk med honung, så vaknade jag tidigare och hade världens frossa men lyckades somna om tills jag vakna vid 5  för att kissa då kunde jag inte somna om igen så här sitter jag nu!
Måste dock säga att det känns aningens bättre, har ont i halsen ännu men inte lika mycket i kroppen och febern verkar ha lagt sig så det värsta är väl över - förhoppningsvis då!

Annars händer det väldigt lite för oss för tillfället! 
Dagarna rullar på och vi kämpar på.....inte mycket mer än så.
Ali och Melina har det bara bra:) Hoppas de klarat sig undan att bli nersmittade av mig men det återstår o se!

Japp just det!!!!
Har faktiskt varit colafri i 12 dagar nu (ingen annan läskedryck heller så har alltså inte bytt ut colan bara). 
Ska göra mitt allra superduperbästa på att fortsätta va det, framförallt att INTE köpa hem skiten. 
Vill verkligen hålla mig till VATTEN och juice här hemma (o ngt glas mjölk då o då).
Colan har verkligen varit min allra största last så det skulle kännas grymt bra om jag nu lyckades hålla mig colafri:)

Det var nog allt för mig för den här gången folkens:)
Ska väl försöka sova lite till - i hopp om att må ännu lite bättre när jag vaknar sedan!

Jaaaaaaaaaaa men just det - är ni kanske sugna på en liten tävling på bloggen?


MIN ÄLSKADE TJEJ - du är ljuset i våra liv:) <3


Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

Men vad tusan. KRYA på dig. Nu har du ju varit sjuk så det räcker ett årtionde minst! :(



Riktigt duktigt med Colan - vet att det kan vara förbaskat svårt!

2012-01-13 @ 17:32:14
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Cicki

Grattis till Cola-stoppet. Det tror jag är kanonbra. Krya på dig och tack för presentkortet som jag ännu inte kommit underfund om. Måste kanske ladda ner en app först.

2012-01-13 @ 19:56:16
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Krya på dig! Grattis till dina colafria dagar :)

2012-01-13 @ 23:48:03
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0