Förklaring....

Denna blogg har blivit mycket lidande av allt som har hänt!

Det känns så himla tråkigt speciellt efter hur mycket den betyder för mig och hur mycket ni alla ställde upp i insamlingen till Ali.
Det är dock väldigt svårt att hitta lusten och inspirationen att blogga, särskilt när jag inte känner att jag KAN blogga om de 2-3 viktiga sakerna som faktiskt händer just nu. Det är ju det som upptar mitt liv och om jag inte kan skriva om det vad ska jag  skriva om då? 
Då blir det mest tråkiga vardagsinlägg och det känns inte kul att bjuda er på det hela tiden heller.
Jag vet att MÅNGA av er vet ju ändå vad som händer antingen genom FB eller genom den nya bloggen nu då men flertalet av er vet heller inte mer än det ni läser här.
Jag förstår att det måste kännas URTRIST men ni förstår säkert också varför det är som det är.
Ge det lite tid sedan kommer jag komma tillbaka starkt även här, det är bara vissa bitar som måste falla lite mer på plats först samt andra bitar som måste lugna ner sig.

För tillfället är jag snuvig IGEN IGEN, det känns inte så värst roligt måste jag säga, var ju inte alls länge sedan sist:(
Tröttsamt.
Hur som haver ville bara förklara mig lite, ni ska absolut inte tro att jag tappat intresse för bloggen utan det är mer så att jag känner mig väldigt låst.
Hoppas även att ni hänger kvar ändå - och ALLA är välkomna att fråga efter den nya bloggen men som sagt så kommer jag inte ge den till anonyma!

HA EN UNDERBAR DAG!!! <3


Se så liiiiten min älskade tjej varit - snart blir hon hela 3 år! (snart o snart men ja)

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Åh, tack så himlans mycket till den andra bloggen! självklart så publicerar jag den inte.



Hm, jag känner mig rätt kluven! Jag vet inte. Inte ens mamma fick stå där nere och kolla när Wilja kom ut! känns rätt känsligt för mig, även om de kanske inte är någon big deal. Men vill inte att han ska se mitt down under vändas ut och in..... har lite svårt för det!



Han tycker nog likadant NU, sen blir de säkert annorlunda när vi väl kommer dit. De vet man ju aldrig!

Kramar.

2012-01-26 @ 09:30:12
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: Lana

maila mig :)

2012-01-26 @ 10:28:22
Postat av: liselotte

Följer dig gärna om jag får!

2012-01-27 @ 18:49:57
URL: http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Nya bloggen... nu har jag missat nåt !? :S

2012-02-01 @ 23:20:36
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0