Girly girl!

Min tjej är en riktigt tjejig tjej!
Hon ÄLSKAR när man kollar på Tradera eller på diverse shoppingsidor och hon vet exakt vad hon gillar o inte gillar! Det är sjukt roligt att sitta med henne!
Nu ikväll såg tittade jag på skor på Tradera och ramla över dessa nedan!


Melina: Jaaaaaa Hello Kitty mamma - mamma söpaaaaa de till Nina.
Jag: Jasså det tycker du?
Melina: Jaaaaaaa Nina älskar Hello Kitty mamma.

En stund senare tittar jag på ett par svarta tuffa kängor varpå Melina säger nej mamma de är inte bra! 
HAHAHAHAHAHA som sagt hon vet vad hon vill ha min tjej! :)
<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Å det där känner jag igen... Emma vill helst ha rosa fluff på sina skor, kläder - ja allt... Tur att hon är så liten att man har lite veto iaf... ALLT vill jag inte ha i rosa!

2012-02-29 @ 08:51:20
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: zaida

guu så sött med hello kitty skor :DD

2012-02-29 @ 19:10:24
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0