Dagen;)

Dagen idag var ganska lång faktiskt!
Imorse drog Ali iväg till S-tälje sjukhus på kontroll och jag gjorde en JÄTTEFIN tårta, vi fick fika gäster.
Skulle ta bild på tårtan men Ali tyckte han skulle spexa lite och då förstörde han den (det gick o äta men den va inte fin längre), fan så arg jag vart. Gott var det hur som helst och trevligt!!!! Tack till alla inblandade!

Sedan blev jag barnvakt åt lilla Nathalie också:) 
Det gick väldigt bra, hon o Melina lekte och hade roligt tills att Nathalie blev väldigt trött o grät efter sin mamma i 5 minuter innan jag fick henne att somna, sedan sov hon 2 h och vaknade glad igen sedan lekte de två fram till att hennes mamma kom och hämtade henne.
Det gick över förväntan faktiskt:) 
Trodde faktiskt inte jag skulle kunna få henne att sova men jag bara sch´ade henne och vagga henne i min famn, så det gick snabbt:)
Hon ville dock inte vara med Ali hahahaha, barn gillar annars han men näää hon ville bara spana in han från håll!
Melina har somnat som en stock nu:) GÖTT!!!

Imorgon blir det annat - men mer om det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0