Att vara gravid!

Somnade igår runt 22-23 tiden någon gång, har inte riktigt koll vad klockan var exakt!
Sov till klockan 04 då jag var tvungen att gå o pinka och sedan har jag sprungit på toa cirka 4 gånger till efter det - varför är man alltid så kissnödig på natten? Svårt o somna om då ju!
Har även haft molvärk både igår och idag.....även halsbränna för första gången faktiskt!
Brösten är också spända/ömma, det var de innan också men sedan har det varit lugnt men nu är det igång igen som sagt!
Det börjar ju kännas lite att man är gravid faktiskt - men det är väl som det ska;)
Mina vakna timmar har jag spenderat med att anmäla mig för alla gratis boxar och gravidförsäkring, lika bra att ha det gjort ju!
Imorgon är det BM besök som står på schemat samt att betala räkningar, ni kan nog själva räkna ut vilket av de två som känns roligast?!
Nu ska jag försöka somna igen en stund för jag känner mig liiiite trött!



Kommentarer
Postat av: Dellz - GÖR GRATIS HEADERS JUST NU!

Hoppas du får en awesome dag! :)

2012-02-26 @ 16:02:37
URL: http://bezzieochdellz.blogg.se/
Postat av: Jessica

hoppas du har haft en bra helg (:



fin blogg!

2012-02-26 @ 23:26:48
URL: http://jessicasvardagsliv.devote.se
Postat av: Liw

Den där jäkla kissnödigheten, den saknar jag då rakt inte :-)



Jo, min helg var kanon. Konferans och avtalskurs m facket i stockholm. Sambons etter värre m magsjukan som kom i lördags..



Kram

2012-02-27 @ 07:10:54
URL: http://liwetochvardagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0