Lycklig mamma....

Idag är jag en lycklig mamma!!!
VARFÖR? :)
JO för att jag lyckats vinna en gåstol till Nelson på Crescents julkalender:) 
VILKEN UNDERBAR VINST, kunde inte vara gladare! 
 
Satt idag på bvc och tänkte hur Nelson faktiskt skulle uppskatta en gåstol, för de hade ngt liknande där på bvc som han fick sitta i och han tyckte det va så kul!
Nelson var hur fin som helst enligt vår bvc tant, så det var skönt. Hon skulle dock sluta där och byta till Alby, jag tycker om henne så mkt att jag troligtvis flyttar barnen till henne då. TRIVS man stannar man:) Så är det ju! 
 
Vikt: 7275 gram
Längd: 66,5 cm
Huvudomfång: 42 cm
 
Han växer verkligen:) 4,5 cm på längden på en månad - jisses:) Hon var tvungen att mäta 2 gånger för hon tyckte det va så mycket:) 
 
Är ni också lyckliga? 

Kommentarer
Postat av: Alfva

Jag såg när de presenterade vinnaren och funderade på om det var du.. :) Hoppas din Inovi fungerar bättre än de 2 stycken vi har haft. Vi trodde det var fel på våra ungar som inte kunde ta sig fram i dem, men nej - det är som en spärr som gör att det blir för tungt för mina små. Inget problem för de flesta andra eftersom vi har andra kompisar som har just den och de har funkat klockrent. Våra är nog för klena helt enkelt.. ;) Haha.

2012-12-20 @ 20:33:16
URL: http://alfva.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Grattis till vinsten, vad roligt! :)

2012-12-20 @ 21:06:53
URL: http://caroliinea.blogg.se
Postat av: Celine Naminah

Bor du i Botkyrka eller i närheten? Tänkte iom att du skrev Alby. Fast det är klart, det finns ju flera Alby.

Grattis till vinsten!

Svar: Vi bor i Tumba:) Tack!
God jul!
Madeli

2012-12-23 @ 01:48:15
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: Celine Naminah

Det var som rackarns... Jag själv är uppvuxen i Tullinge, Huddinge och Tumba. Har bl.a bott i Storvreten och Kassmyra.

2012-12-23 @ 09:03:33
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0