American Idol!

Har ni kollat på säsong 11 av American idol?
Alltså tror det är bästa säsongen hittills om jag ska vara helt ärlig, helt otroligt vilken hög nivå det var på sångarna! 
Jag sitter och kollar IGEN o IGEN på Youtube här kommer mina absoluta favoriter - KOM IGEN det är sjukt hur duktiga de är!
 
 
ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR denna - får rysningar!
 
 
GRYM tjej på BARA 16 år, vilken röst!
 
 
Joshua IGEN! 
 
 
OCH igen hehe men alltså killen är BÄST! 
 
 
Kolla in denna då:) AMAZING! 
 
 
INTE LÄTT att göra denna låt alls! 
 
 
Tjejen levererade VARJE gång typ! 
 
 
Haha ursäkta kvaliteten här hittade ingen bättre video!
Det här är snubben som vann allting, BRA han med men de två andra var mina favoriter:)
 
 
Vinnarlåten - väldigt fin faktiskt:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0