Uppdatering!!!!!

Uppdatering kring Nelson:
Han var mycket piggare under dagen och vi flyttades till infektionsvårdavdelning vilket i sin tur innebar att Ali och Melina inte fick vara kvar (under nätterna).
Pappa och Cicki kom hit och hälsade på, då åkte jag och handlade lite mat eftersom man måste hushålla sig själv med egen mat här.
Ali och Melina åkte sedan med de hem så sedan dess är det bara jag och Nelson här.
Framåt kvällen blev Nelson lite ostabil i andningen igen så han flyttades till Bima där han ligger nu, jag har varit däruppe och bytt blöja, hållt honom och matat honom via sonden samt pumpat varje 3 h.
Kom precis ner därifrån och nu hade han strulat en hel del med andningen så de har satt honom på cpaphjälp, så det går verkligen upp och ner för vår lilla kämpe.
Förra gången jag var uppe så var han iaf vaken upp mot en timme och det är mycket mer än vad han har varit de andra dagarna! 
 
Melina innan hon for iväg hemåt!
 
En vaken Nelson <3
 
Trött igen!

Kommentarer
Postat av: Helen

Kan mest bara ge en stor kram och önska er all lycka .

Kram

2012-08-09 @ 08:21:49
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/
Postat av: Martina

Åh blir så ledsen när jag läser det här :/ Hur mår han nu? Vad innebär det att ha hjärnhinneinflamation? Kommer han bli bra? Är det något som är farligt?
Stackars lilla sötnosen.. Bra att han har er och kämpar på. Jag hoppas verkligen han blir bra snart!
Kram

2012-08-09 @ 09:28:01
URL: http://purehappiness.devote.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma Och gravid med smurfen

Stackars er, hela familjen! Hoppas verkligen att han kryar på sig fort nu! Lilla kämpen! Massa styrkekramar

2012-08-10 @ 08:51:32
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Alfva

Usch, det riktigt rycker i hjärtat när jag läser att det går lite upp och ner. Vet ni ännu om det är bakteriell eller virusinflammation?

Hoppas idag har varit en mycket bättre dag!

2012-08-10 @ 19:46:02
URL: http://alfva.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0