Goda nyheter!

 
Min lilla skrutt har fått ta bort sonden idag så nu äter han enbart på flaska:) 
Dessutom så får vi kanske åka hemåt imorgon eller övermorgon - med andningslarm så vi ska känna oss lugna när vi ska sova! 
Han mår alltså MYCKET bättre nu, inatt blir första natten som han ska sova med mig hela natten sedan allt det här började det känns lite läskigt men han är ju uppkopplad så det tjuter om det händer ngt! 

Allt det här har verkligen tagit på mig och mina krafter, fast man känner inte riktigt efter nu under tiden man bara kör på, varje 3 timmar ska han ha mat, sedan ska jag pumpa, sedan ska man hinna äta, dricka och vila mellan också innan allt börjar om igen! Så man hinner ju inte känna efter heller men det känns i kroppen ändå.....och ena kvällen så brast det för mig! 
Är så grymt trött på sjukhus, även om jag är tacksam för den vård vi fått både på BB och här så är det ju verkligen inte roligt alls att vara "fast" här så jag ser verkligen FRAM emot att komma hem:) Saknar Ali och mest av allt Melina!!! 
De kommer hit en sväng idag *längtar* - nu ska jag vila!!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma Och gravid med smurfen

Å vad skönt att han mår så mycket bättre!

2012-08-15 @ 08:48:33
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0