Konstig sjukdom....

Har nog aldrig känt mig så här konstig, sjukare har jag väl varit några gånger men sånt som man är van vid typ envisa förkylningar, halsfluss osv men inte på det här sättet.
Vaknar av frossa som fan som knappt vill gå över, sedan är jag normal en stund för att sedan svettas som en gris, hela nedre delen av magen har känts öm lr ja ont fast inte en huggande känsla utan mer som grym träningsverk samtidigt känner jag mig helt jävla matt och orkeslös....det har faktiskt varit ett projekt att ta mig till toaletten fram och tillbaka och det har jag ändå gjort MÅNGA gånger för att duscha mig varm och pinka såklart. Febern har kommit och gått och kommit igen. 
Kroppen ville även kräkas men det fanns intet att få upp ALLS utom lite fjuttigt slem och ändå fortsatte hulkandet länge (skitjobbigt).
Så här har det varit hela helgen lång, har inte gjort mycket alls annat än att försöka sova bort det även om det varit svårt med det onda känslan i magen (bebisen har passat på o ge mig ett par stötar också för o toppa det hela haha).....
Seriöst måste det va ngt jävligt skumt virus lr ngt jag åkt på, som LYCKLIGTVIS inte verkat drabba ngn annan här hemma.
Ali har varit en ängel och tagit hand om typ ALLT, jag har väll klätt på Melina efter badet ett par gånger och fått henne att somna på kvällarna men annars har han stått för allt sedan torsdagkväll. UNDERBARA MAN! 
SÅKLART har jag gosat massor med Melina när hon kommit till mig i sängen också men det är ju alltid bara mysigt!!!


Gårdagens meny: 2 mackor på morgonen. Ett glas yogurt på eftermiddagen. 2 paket nudlar på kvällen (vid 2 tillfällen). MASSA vatten och lite avslagen cola efter kräkandet.

Dagens meny: Ett halvt glas yogurt på morgonen. Äggröra, 2 bröd och ett par skivor gurka till lunch. Vanlig sallad (gurka, tomat, sallad, lök o paprika) på kvällen och en halv syltmacka. MASSA vatten. Och så tog jag 3 skivor citron nyss då jag tänkte att lite vitaminkick kan ju inte skada.

Kan ju inte påstå att jag haft någon lust alls att äta förutom nudlarna som satt fint då jag fick värmen lite av de också, då jag varit så utmattad så har det bara varit jobbigt att sitta och äta. Har verkligen bara tvingat mig för bebisens skull.
Nu är det onda i magen borta (iaf för stunden) och jag hoppas nog att det har vänt till det bättre nu?!!!!!!! 
Återstår att se imorgon.


Avslutar med att berätta en kort konversation mellan far och dotter nu på kvällen! :) 
KLOCKRENT AV MAMMAS TJEJ!

Melina: Pappa jag vill ha flaska!
Ali: Säg det till mamma!
Melina: Näää pappa, mamma mår dåligt!

SÅ SANT så Ali kunde inte neka henne och fick därmed göra hennes flaska!
Så klok hon är min tokboll:)

Kommentarer
Postat av: Mooa

Hejsan, fin blogg! Bloglovinbyte?

(Skulle bli sjukt glad om du röstade på mig här: http://kandylandy.se/2012/march/vilken-serie-vill-du-ska-vinna.html#comment ,min teckning gick vidare till finalen och nu behöver jag hjälp att vinna! För att rösta, kommentera bara "1".)

Kram!

2012-04-02 @ 10:04:38
URL: http://killergoat.blogg.se/
Postat av: Nina

låter som influensa. hoppas det blir bättre snart. ska ni ta reda på om ni ska få en flicka eller pojke?

2012-04-03 @ 08:06:13
Postat av: we will never walk alone

Hoppas du snart mår bättre.

Klok flicka du har ;)

2012-04-03 @ 16:38:27
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: moryn

Fy vad jobbigt! Vi har också varit sjuka. Väldigt sjuka, vi har åkt på magsjuka hela familjen, sjukt jobbigt att må dåligt när man har barn som behöver tas hand om.

Skönt att du har en så fin & bra man.

Krya på dig.

2012-04-04 @ 08:22:09
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Usch vad jobbigt! Hoppas du kryar på dig snart :(

2012-04-04 @ 11:36:37
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0