Hej sjukstuga!

Den här vackra tjejen är lite sjuk, eller jag vet inte hur sjuk hon är men hon har fått en väldigt otäck hosta och snorar lite.
Hade lite feber imorse och är liiiite grinigare än vanligt men ändå ganska glad.
Hon tycker hon ska ut o leka, vilket jag förstår med tanke på vädret, fast hon får krya på sig lite först annars blir det bara värre.
Själv är jag helt slut.
Somnade runt 23 igår, så sov redan Ali och Melina, vaknade sedan vid midnatt för att kissa och kunde sedan inte somna igen och så var det fram till runt 05 då jag ville somna men då började Ali snarka som fan, sedan somnade jag NÄSTAN men så va jag tvungen att kissa.
Efter det var jag på väg o somna men då kommer Melina krypandes upp i sängen, inte så mycket mer med det hon lade sig brevid mig och jag höll på att somna igen fram till att Ali gick upp o pissa för då plötsligt blev Melina väldigt mycket sjukare....för att hon ville ha Alis uppmärksamhet.
Han rymmer in på hennes rum och somnar om där så där var jag med en sjukling utan att ha sovit alls.....tur så somnade Melina och jag kunde väl somna där runt 08 då.
Så vaknade jag vid 12:( 
KUL KUL.....
Nu måste jag försöka vila en timme för sedan har jag tvättstuga och DET behövs - TRO MIG!
(Ali sover btw fortfarande NICE va?)!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0