Gravidmonstret!

Japp - ni läste rätt!
Gravidmonstret i mig tittade fram idag.....
Jag bokade ju om min tvättstuga från igår till idag och gick alltså för att tvätta klockan 14.30 men då är det någon JÄVEL som precis satt på en maskin. KUL!
Väntade i nästan en timme innan personen i fråga kommer och ska hämta sin tvätt, frågar henne varför hon tvättar på någon annans tid varpå hon inte ens svarar. Jag blir SKITSUR och säger åt henne att det är fan inte okej att bete sig sådär då säger hon till mig att tiden var ledig och att jag skrivit dit mig nu i efterhand......att man ens har mage istället för att be om ursäkt för sitt misstag (om det nu va det) men neeeeeeeeee.
Nu en timme efter min tid skulle börjat har jag fått lägga in en maskin tvätt, bokade in tiden efter min då den var ledig och jag inte blir klar på den lilla tid som är kvar!
Sånt här stör mig något enormt även när jag inte är gravid men FAN så lack jag blev nu då.

Har även förberett inför köttgrytan, dvs lagt köttet i typ marinad och hackat lök samt skurit paprika så allt är typ redo att slängas ihop.
Måste bara koka ris först eftersom det är samma gryta jag vill använda till köttet.
Hoppas det blir lika gott som sist jag gjorde även om jag då hade röd paprika och nu hade vi bara en grön hemma, hehe men man tager vad man haver! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Å! Sånt stör mig något enormt också

2012-04-18 @ 16:00:38
URL: http://nastanperfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0