Glukosbelastning avklarad!

Det känns ju skönt att det är gjort måste jag säga:)
Dock var det inte så kul, hade inte sovit så mycket alls och var mest trött när jag åkte dit.
Hon som tog provet va jättetrevlig.
Jag fick dricka något som var så jävla sötsliskigt o äckligt, hela 2 glas men jag fick tvinga i mig det för att sedan sitta på min röv i 2 timmar.
VET NI HUR LÅNG TID 2 TIMMAR ÄR? Särskilt när jag inte ens fick gå runt lite utan bara sitta.
Läste 2 tidningar, målade naglarna, spelade spel på mobilen och sedan var det 40 minuter kvar och jag hade inget mer o göra och min rumpa gjorde ont:(
DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ringde Sabrina och räddade mig:) Vi pratade hela tiden tills de ropade in mig för nytt prov.
Nu är det bara invänta resultatet.

När jag kom hem sedan så var jag helt färdig, ville bara sova men var ju tvungen att äta något (var ju fastande sedan igår vid 21 tiden) så det var bara till att koka lite pasta till köttfärssåsen som var kvar från igårkväll, sedan vaknade Melina så jag fixade i ordning henne och hade lite mysstund innan vi åt "lunch" då.

Efter det ville jag sova, det var inte så lätt att somna för jag fick så jävlans ont från svanken ner över rumpan på ena sidan och jag har ännu ont men till slut däckade jag helt och hållet. Sov fram till 18 = SKÖNT!
När jag vaknade så var varken Melina eller Ali hemma, för han hade tagit med sig henne ut i parken cirka 2 timmar tidigare, hon hade haft jätteroligt och när de kom hem så däckade Melina helt:)

Jag bokade om tvättstugan till imorgon och struntade i kött och bön grytan idag så det blev ris med chicken nuggets och sås istället.
Skötte maten och disken men det är också det enda jag gjort idag.
Det blir en dag i tvättstugan imorn och troligtvis blir det även gryta då:)
Sedan har vi ju fredagen som är bokad till Huddinge för diverse ultraljud och koll och helgen kommer gå åt att packa PHUH är helt matt av bara tanken på att packa ÄNNU EN GÅNG.

Nu fick ni iaf en liten update om än en ganska ointressant sådan:)
Själv är jag helt slut igen så det blir nog till att sova snart skulle jag tro - just nu lär det dock inte bli för bebis i magen är vaken och buffar på för fullt i magen, tror inte den buffat så här mycket någon gång innan på en och samma gång. Lite mysigt för den är ganska snäll och försiktig:)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0